|
Lähettäjä: pilosopi
Päivämäärä: 28.6.26 22:09:06
Teoriassa voisi olla mahdollista, että ahne ihminen pitäisi tarkasti huolen ettei vahingoita, aiheuta harmia tai käytä hyväksi ketään muuta oman ahneutensa eteen. Eli esim käy töissä, tekee runsaasti ylityötunteja sisään ja sitten vasta palkkapäivänä erittäin ahneesti mättää raflaruokaa, viinaa ja shoppailee menemään.
Ainoa vaan että en ole ikinä tavannut enkä kuullut sellaisesta, eivät ne koskaan osaa pitää sellaista rotia etteikö se ahneus säteilisi negatiivisesti kanssaihmisiin. Esimerkin tapauksessa yleensä ne yrittävät omia ja haalia itselleen kaikki ne ylityötunnit ja parhaimmat vuorot, joista maksetaan lisäkorvauksia ja syrjäyttävät muut niistä.
|