Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minne talvetimaan

Lähettäjä: eläkeläinen 
Päivämäärä:   28.6.26 21:56:49

Inhoan talvea ja houkuttelisi viettää talvi muualla. Eteläeurooppa kiinnostaa koska en pidä kovin kuumasta, noin +15-20 olisi sopiva.

Osaako kukaan suositella maata? Mitä hyviä ja huonoja puolia missäkin maassa on? En kaipaa mitään suomalaisten paikkaa mutta olisi hyvä, jos englannilla pärjää.

Re: Minne talvetimaan

Lähettäjä: eläkeläinen 
Päivämäärä:   28.6.26 22:11:37

otsikossa piti olla talvehtimaan

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   28.6.26 22:29:15

Oon ollut aurinkorannikolla, portugalissa, teneriffalla, turkissa ja sisiliassa. Kaikissa puolensa, turkkiin en enää mene. Olen siis joka talvi noin 3 kuukautta ulkomailla, en koko talvea

Lähettäjä: Kirjava kampa 
Päivämäärä:   28.6.26 22:47:32

Olen miettinyt vähän samaa, mutta kevään osalta. Tykkään pimeästä talvesta, mutta kevät on yhtä tuskaa. Jos lähtisi helmikuun alussa ja palailisi huhtikuun loppupuolella takaisin. Tähän mennessä olen tehnyt vain parin viikon reissuja. Mutta josko sitä ensi keväänä uskaltautuisi pidemmäksi aikaa.

Minäkään en kaipaa, tai oikeastaan en halua, suomalaisyhteisöä, mutta englannilla olisi hyvä pärjätä. Tai ei sekään oikeastaan ole edes vaatimus. Nykyään tekoäly kyllä kääntää. Mieluummin rauhallinen paikka kuin liian suosittu turistikohde ja luonto lähellä on plussaa. Uidakin tykkään. Itse olen miettinyt Kotoria. En kuitenkaan tunne ketään siellä pidempää aikaa viettänyttä.

Lähettäjä: sinttu 
Päivämäärä:   28.6.26 23:11:17

Kiinnostaa myös, itse olisin 4kk marraskuu-helmikuu.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   28.6.26 23:17:51

Jos ei moista päätöstä pysty itse tekemään, niin kannattaa jäädä talvehtimaan ihan tänne perähikiälle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.