|
Lähettäjä: Kirjava kampa
Päivämäärä: 28.6.26 22:47:32
Olen miettinyt vähän samaa, mutta kevään osalta. Tykkään pimeästä talvesta, mutta kevät on yhtä tuskaa. Jos lähtisi helmikuun alussa ja palailisi huhtikuun loppupuolella takaisin. Tähän mennessä olen tehnyt vain parin viikon reissuja. Mutta josko sitä ensi keväänä uskaltautuisi pidemmäksi aikaa.
Minäkään en kaipaa, tai oikeastaan en halua, suomalaisyhteisöä, mutta englannilla olisi hyvä pärjätä. Tai ei sekään oikeastaan ole edes vaatimus. Nykyään tekoäly kyllä kääntää. Mieluummin rauhallinen paikka kuin liian suosittu turistikohde ja luonto lähellä on plussaa. Uidakin tykkään. Itse olen miettinyt Kotoria. En kuitenkaan tunne ketään siellä pidempää aikaa viettänyttä.
|