Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kesäloma

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   28.6.26 20:32:58

Mielenkiinnosta kysyn matkustatteko te kesälomalaiset tänä kesänä ulkomaille?vai kotimassa.

  Re: Kesäloma

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 20:38:21

Ei matkusteta.

  Re: Kesäloma

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.6.26 20:42:45

Ei matkusteta.

  Re: Kesäloma

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   28.6.26 20:44:51

Ulkomaille pariksi viikoksi:) viimeks ollut ulkomailla 4 vuotta sitten. Kiva lähteä.

  Re: Kesäloma

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.6.26 20:47:08

Kun katselee kotimaan lomien hintoja seuraavalle parille viikolle, tai vaikka jotain risteilyä naapurimaihin, niin kummasti tekee mieli olla kotona.

  Re: Kesäloma

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   28.6.26 20:53:50

Tuo in on aivan totta risteilytkin on niin hinnakaita.

  Re: Kesäloma

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.6.26 20:54:58

En ole vielä aikoihin lomilla, mutta 1 vk reissu edessä välimerelle

  Re: Kesäloma

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   28.6.26 21:02:19

Jotain lyhyitä reissuja vaunulla. Ulkomailla en ole ollut enkä lähde.

  Re: Kesäloma

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.6.26 21:06:30

>ulkomailla en ole ollut enkä lähde

Itsekin persu.

  Re: Kesäloma

Lähettäjä: tipi 
Päivämäärä:   28.6.26 21:07:44

En matkusta minnekään.

  Re: Kesäloma

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   28.6.26 21:13:39

"Kun katselee kotimaan lomien hintoja seuraavalle parille viikolle, tai vaikka jotain risteilyä naapurimaihin, niin kummasti tekee mieli olla kotona."

Luonnollisesti kaudella on aina kallista, jos viikon tai parin päähän katsoo. Kaikki matkat varataan ajoissa, jos aikoo säästää.

Lähden huomenna viikoksi reissuun, mutta lomia en pidä koskaan kesällä. Ihan samat tunnit ehtii tehdä kuitenkin, vaikka viikon onkin välissä pois.

  Re: Kesäloma

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   28.6.26 21:23:56

Kotimaassa viikko heinäkuussa, ulkomailla viikko syyskuussa. Arvaatte varmaan kumpaan menee 3/4 reissubudjetista. ;)

  Re: Kesäloma

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.6.26 21:31:15

Aiotko pitää hötölomaa?

  Re: Kesäloma

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   28.6.26 21:37:04

"Kotimaassa viikko heinäkuussa, ulkomailla viikko syyskuussa. Arvaatte varmaan kumpaan menee 3/4 reissubudjetista. ;)"

Näinhän se menee, Suomessa matkailu on todella hintavaa, ellei telttailu kansallispuistossa ole ohjelmassa tai sukulaisen luona mökkeily. Ihan riittää jo katsoa pelkkien vaikka festarilippujen hintoja, kun alkaa jo kauhistuttaa. Viikonlopun festareiden hinnalla (ja jos aiot vielä juoda tai syödä jotain + majoittua jossain) voit lomailla jo pari viikkoa ulkomailla.

  Re: Kesäloma

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   28.6.26 21:39:54

Kotimaassa ollaan.
Nyt minilomalla etelässä, viikon kuluttua vikko pohjosessa.
Sitten saakin taas keräillä vuoden kassaa kotimaanmatkailuun....

  Re: Kesäloma

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   28.6.26 21:40:22

-; muutko reissaa sitten paitsi ko puolueen tyypit?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.