Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minkä pituista miestä pidät pitkänä?

Lähettäjä: mittanauha 
Päivämäärä:   28.6.26 18:29:51

Ky

  Re: Minkä pituista miestä pidät pitkänä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 18:36:20

180cm

  Re: Minkä pituista miestä pidät pitkänä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.6.26 18:37:05

>miehen minimipituus
>pitkä

  Re: Minkä pituista miestä pidät pitkänä?

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   28.6.26 18:44:59

185+

  Re: Minkä pituista miestä pidät pitkänä?

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   28.6.26 19:01:19

Olen itse 177 cm, joten vertaan miehiä omaan pituuteeni. En ole koskaan kenenkään pituutta miettinyt tarkemmin, mutta suurin osa miehistä on mielestäni keskipitkiä. Luulisin että koen n. 10 cm itseäni pidemmän miehen pitkäksi.

  Re: Minkä pituista miestä pidät pitkänä?

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   28.6.26 19:03:42

188 - >

  Re: Minkä pituista miestä pidät pitkänä?

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   28.6.26 19:04:49

Vertaan lähipiirini miesten pituuksiin, niinpä sellainen 187 cm -> on näkökulmastani pitkä mies, ja tavallinen pituus 180-186 cm.

  Re: Minkä pituista miestä pidät pitkänä?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   28.6.26 19:17:37

Yli 190 cm

  Re: Minkä pituista miestä pidät pitkänä?

Lähettäjä: AntiCIS 
Päivämäärä:   28.6.26 19:21:17

Itellä kans jännästi tuo raja 188+ vois olla 190:kin jotakuinkin 10cm yli keskipituuden. Samaan tapaan myös lyhyiksi pidän jos jää alle 170

  Re: Minkä pituista miestä pidät pitkänä?

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   28.6.26 19:28:16

185+, olen itse 172.

  Re: Minkä pituista miestä pidät pitkänä?

Lähettäjä: Kira 
Päivämäärä:   28.6.26 19:34:02

Pitkänä verrattuna mihin? Olen 158cm sekä yrittänyt seurustella yli 180cm miehen kanssa. Tuntuu minulle vaan liian pitkälle sekä epäkotoisalle. Minulle hyvä miehen pituus on vaikka 170-180cm. Lähemmäs 180cm on jo pitkä...

  Re: Minkä pituista miestä pidät pitkänä?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   28.6.26 19:47:51

"Itellä kans jännästi tuo raja 188+ vois olla 190:kin jotakuinkin 10cm yli keskipituuden. "

Näin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.