|
Lähettäjä: Anna.
Päivämäärä: 28.6.26 16:11:54
Oon tässä nyt hetken kirjoitellut erään mukavan puolitutun miehen kanssa tuolla fb datingissä. Juttelu on ollut sellasta ihan asiallista, välillä huumoriakin sekaan heitetty. Ei kuitenkaan oo sovittu tapaamista nenäkkäin tms.
Mulla itelläni kuitenkin olis kiinnostus tavata hänet ihan nenätystenkin.
Mutta, tuli ihan kauheen ristiriitainen olo, kun hän oli vaihtanu sinne profiilikuvansa :D
Eikö tollanen nyt tarkota ihan suoraan sitä että hällä on vielä haku päällä ja kalastelee uusia osumia. Sellanen itelle ainaki ekana tulee mieleen. Minä ku oon vähä vanhanaikainen nii en kyllä ite monen kanssa yhtä aikaa kirjottele. Siis jos joku oikeesti mielenkiintonen sattuu vastaan.
Voisko joku suomentaa mulle tollasen käytöksen.
|