Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toivotteko että täytekakkumuoti jossain vaiheess

Lähettäjä: kakkunen 
Päivämäärä:   28.6.26 15:39:16

palaa askeleen vanhempaa kohti? Eli nämä korkeat tötteröt poistuvat ja helpommin leikattavat tulevat taas muotiin?

  Re: Toivotteko että täytekakkumuoti jossain vaiheess

Lähettäjä: sdfg 
Päivämäärä:   28.6.26 16:49:27

En ole koskaan piitannut muodista varsinkaan ruuan suhteen. Meillä on aina tehty perinteisiä kermakakkuja ja voileipäkakkuja ja tullaan aina tekemään. Juustokakuissa on enemmän vaihtelua.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.