Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä pointti on naisten sivusiilissä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 14:32:37

Kauneusarvot ne ainakaan ei ole.

  Re: Mikä pointti on naisten sivusiilissä?

Lähettäjä: w 
Päivämäärä:   28.6.26 14:36:08

Kauneus on katsojan silmissä.

  Re: Mikä pointti on naisten sivusiilissä?

Lähettäjä: signaali 
Päivämäärä:   28.6.26 14:37:26

Se kertoo muille naisille, että on naisiin päin kallellaan.

  Re: Mikä pointti on naisten sivusiilissä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 14:42:32

Tiedän kaksi sivusiiliä ja toisella on liuta lapsia, toinen hyvinkin kiinnostunut miehistä joten en usko.

  Re: Mikä pointti on naisten sivusiilissä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.6.26 14:45:34

Mitä jos kysyisit heiltä?

Ihmetteletkö myös lyhyttukkaisia naisia? Hiusten värjäämitä?

  Re: Mikä pointti on naisten sivusiilissä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 14:47:52

Henkilö ei koe elämäntehtäväkseen miellyttää muita. Se pointti, ja pitää siitä itse?

  Re: Mikä pointti on naisten sivusiilissä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 14:51:32

Näyttää kovalta.

  Re: Mikä pointti on naisten sivusiilissä?

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   28.6.26 14:54:23

Tuskin kukaan ajelee sivusiiliä juuri aloittajaa miellyttääkseen...

Minulla on ystävä, jolla on sivusiilit molemmin puolin ja aina nätisti stailattu pidempi yläosa. Hänellä on kauniit, hieman slaavilaiset kasvot korkeine poskipäineen ja kampaus korostaa kasvojen luustoa. Hän on ihan miehen kanssa naimisissa, kahden lapsen äiti ja korkeastikoulutettu ja tienaava ihminen.

  Re: Mikä pointti on naisten sivusiilissä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.6.26 14:54:42

Huomiovärit, lyhyet hiukset, sivusiili: näyttää keskaria kauneusseikoille.

  Re: Mikä pointti on naisten sivusiilissä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.6.26 14:57:42

>olen miehiä vihaava lesbo

  Re: Mikä pointti on naisten sivusiilissä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 15:07:48

On niin paksut hiukset ja hikinen työ että helpompi ja kivampi, itsestä näyttääkin kivalta!

  Re: Mikä pointti on naisten sivusiilissä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 15:38:24


"On niin paksut hiukset ja hikinen työ että helpompi ja kivampi"

Näin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.