|
Lähettäjä: Jhg
Päivämäärä: 28.6.26 14:28:38
Mitä luulisit työttömäksi jääneen tekevän? Olevan kertonatta firman tilanteen takia työsuhteen päättymisestä ja antavan muiden kuvitella vaikka mitä?
Asia tulee siis mitä todennäköisimmin ihan "julkisestikin" esille esimerkiksi ansioluettelossa. Eipähän kukaan ala vielä kuvitella jotain mikä ei pidä paikkaansa. Ihan normaalia ja luonnollista kertoa esim. Miksi etsii uusia töitä. Toki uuden työpaikan etsimiseen voi ja saa hakijalla olla muitakin syitä, kuten urakehitys tai kiinnostava toinen firma.
|