|
Lähettäjä: Juuri näin
Päivämäärä: 28.6.26 13:11:41
"Ei sillä ole mitään väliä, ongelmakäyttäjä on ongelmakäyttäjä. Aika turhaa erotella eri kasteihin."
Jep. Alkoholin laillisuus on aina se isoin puolustus joka vedetään juoppojen toimesta. Tämä on sentään laillista.
Juu, ei siitä pääse mihinkään että huumepiirien velkojenperintätouhut ja muu sekoilu on todella helvetillistä ja useammin johtaa sairaampiin seurauksiin kuin alkoholi, mutta aivan turha on myöskään vähätellä sitä pahaa oloa mitä alkoholisti voi perheelleen aiheuttaa. Jotkut juopot ovat ovat kännissä täysin sietämättömiä, selvin päin pelkästään sietämättömiä ja on aivan turha selitellä yhtään että " tämä on sentään laillista, en sentään ole narkkari ". Aivan samanlainen ongelma se silti on.
Terveyden pettäminen ja kaiken muun pilaaminen hoituu huumeilla monesti nopeammin ja tavallaan rumemmin, mutta kyllä esim lasten elämän pilaaminen käy mainiosti alkoholillakin.
Läheisten rooli käyttäjän jättämisessä on sitten asia erikseen, sekin lasten kannalta kyllä hyvin oleellista.
|