Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minkä näistä erilaisista ottaisit?

Lähettäjä: JKAM 
Päivämäärä:   28.6.26 10:04:57

Hieman toisistaan ja ehkä jopa massasta poikkeavia kohteita tällä kertaa. Kiinnostaako sinua muokata vanhasta uutta, säilyttää historiaa vai viihtyisitkö uudemmassa visiossa?
Minkä näistä ottaisit sellaisenaan, muutoksin tai siirrettynä muualle? Mikä on suosikkisi?

Paimio https://www.etuovi.com/kohde/20813869

Porvoo https://www.etuovi.com/kohde/621177

Kirkkonummi https://www.etuovi.com/kohde/80504486

Kärkölä https://www.etuovi.com/kohde/80507533

Urjala https://www.etuovi.com/kohde/80499709

Hausjärvi https://www.etuovi.com/kohde/619503

Jokeri https://www.etuovi.com/kohde/ft9342

  Re: Minkä näistä erilaisista ottaisit?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.6.26 10:20:00

En katsonut edes muita, kun ottaisin Porvoon <3

  Re: Minkä näistä erilaisista ottaisit?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   28.6.26 10:20:12

Porvoo olisi jännittävä.

  Re: Minkä näistä erilaisista ottaisit?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 10:31:34

Porvoo täälläkin, mutta sen saisi siirtää enemmän omaan rauhaan. :D Muut eivät iskeneet alkuunkaan. Kirkkonummi ehkä toiseksi paras, mutta talo on monesta kohtaa pinnoiltaan keskeneräisen näköinen.

  Re: Minkä näistä erilaisista ottaisit?

Lähettäjä: ´ 
Päivämäärä:   28.6.26 10:32:46

Paimio: Liian iso ja kummallinen.

Porvoo: Osittain liian modernisoitu. Kierreportaat no, no. Enkä haluaisi asua turistien vaivaamalla alueella likaisen joen varrella.

Kirkkonummi: Voi herranen aika!

Kärkölä: Aivan liian suuri ja epäkodikas.

Urjala: Ihan soma. Tykkään katetuista ulkotiloista, joissa voi viettää aikaa huonommallakin säällä. Miinusta kierreportaista ja epäkäytännöllisestä keitiiöstä.

Hausjärvi: Kivoja yksityiskohtia, mutta sijainti ankea.

Jokeri: No nyt on kyllä jo liian erikoinen.

Valintani on Urjala.

  Re: Minkä näistä erilaisista ottaisit?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   28.6.26 10:44:35

Paimiossa potentiaalia ! en vain haluaisi asua Paimiossa :D

Jokeri oli mainio, harmillisesti vain ihan liian pieni.

  Re: Minkä näistä erilaisista ottaisit?

Lähettäjä: Kaksi 
Päivämäärä:   28.6.26 10:45:19

Paimio: Olisi potentiaalia, mutta vaatisi täyden pintaremontoinnin, sillä nykyiset valinnat tekee kalseaksi. Kolme asuntoa yhdessä rakennuksessa liikaa. Yksi olisi vielä mennyt. Tontti tylsä ja liikaa nurmikkoa.

Porvoo: En tykkää tontista ja itse talossa portaita, kierreportaat yms. Asioita joista en pidä.

Kirkkonummi: Tästä en keksi muuta positiivista sanottavaa kuin tontin.

Kärkölä: Tässä myös potentiaalia, mutta vaatii laittamista. Nyt vähän sellainen sekamelska. Tontti hieman tylsä.

Urjala: Ei iske. Kierreportaat joita inhoan ja pitäisi laittaa keittiö uusiksi yms. Piha tasaista nurmikkoa josta en tykkää.

Hausjärvi: En pidä pohjasta ja turhan elähtänyt omaan makuun. En pidä tontista.

Jokeri: Hankala pohja kerroksineen ja sekava.

Näistä pidin eniten Kärkölän talosta.

  Re: Minkä näistä erilaisista ottaisit?

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   28.6.26 11:02:02

Tuo Paimio on aika jännä. Ei sillä että itse sinne muuttaisin. Mutta ihan kuin olisi yritetty jotenkin jäljitellä Paimion parantolan fiilistä.

  Re: Minkä näistä erilaisista ottaisit?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   28.6.26 11:16:59

Urjala, pitäisi vaan siirtää jonnekkin metsään ja järven rannalle.

  Re: Minkä näistä erilaisista ottaisit?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.6.26 11:30:43

Kirkkonummi on täydellinen, vain järvi puuttuu!

  Re: Minkä näistä erilaisista ottaisit?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.6.26 11:42:57

Paimio: Voisin ottaa tuon kivinavetan. Talo itse näyttää virastotalolta :D

Porvoo: Onhan tämä nyt ihan syötävän söpö, ja jopa käytännöllinen sisältä.

Kirkkonummi: Ei ainakaan tavallinen moderni lato. Tällaisessa paikassa jopa ymmärrän, mistä tyyli on tullut. Ihan kiva, ei ehkä omaan makuun, mutta kyllä tuohon tottuisi.

Kärkölä: Ihan kiva, hienoja yksityiskohtia ja toimivan oloinen pohja. Tämän aikakauden talot kyllä viehättää.

Urjala: Kuka meni laittamaan tähän harmaat lattiat?

Hausjärvi: Nättihän tämä on kuin mikä, mutta pohja on myös todella alkuperäinen. Jollekin varmaan ihana, mutta en pystyisi elämään kaikkien noiden läpikulkuhuoneiden kanssa.

Jokeri: Hauska :D

  Re: Minkä näistä erilaisista ottaisit?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.6.26 11:43:58

Asiasta kolmanteen, löytyisiköhän riittävästi valikoimaa aiheella "Erilaiset rivitalot"? Rivarien huonejärjestys on yleensä aika samanlainen, mutta täytyyhän niissäkin olla jotain variaatiota!

Ei sillä että olisin katselemassa rivitalokolmioita sillä silmällä parhaillaan...

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.