|
Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 28.6.26 11:42:57
Paimio: Voisin ottaa tuon kivinavetan. Talo itse näyttää virastotalolta :D
Porvoo: Onhan tämä nyt ihan syötävän söpö, ja jopa käytännöllinen sisältä.
Kirkkonummi: Ei ainakaan tavallinen moderni lato. Tällaisessa paikassa jopa ymmärrän, mistä tyyli on tullut. Ihan kiva, ei ehkä omaan makuun, mutta kyllä tuohon tottuisi.
Kärkölä: Ihan kiva, hienoja yksityiskohtia ja toimivan oloinen pohja. Tämän aikakauden talot kyllä viehättää.
Urjala: Kuka meni laittamaan tähän harmaat lattiat?
Hausjärvi: Nättihän tämä on kuin mikä, mutta pohja on myös todella alkuperäinen. Jollekin varmaan ihana, mutta en pystyisi elämään kaikkien noiden läpikulkuhuoneiden kanssa.
Jokeri: Hauska :D
|