Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kypäräpakko rakennustyömailla

Lähettäjä: Homohelmet 
Päivämäärä:   28.6.26 09:50:08

Idioottimaista että esim listottajalla tai lattiantekijällä on pakko olla kypärä päässä raksalla. En ikinä mene raksalle töihin. Homojenhommaa.

  Re: Kypäräpakko rakennustyömailla

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   28.6.26 09:51:11

Ei sulla ole mitään suojattavaakaan.

  Re: Kypäräpakko rakennustyömailla

Lähettäjä: Homohelmet 
Päivämäärä:   28.6.26 09:51:50

joo/
Haistvittuhomo!

  Re: Kypäräpakko rakennustyömailla

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   28.6.26 09:58:31

Joo ihan joutavaa.
Mulle siitäkin huolimatta tippu naulapyssypäähän, vaikka teenkin matalaa homma. Tyhmä kypärä.
Ennemmin kysyisin miksi katontekijällä on homokypärä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.