|
Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 28.6.26 09:34:46
Kuinka usein olette alkusuhteessa nähnyt kumppania ja miten suhde on edennyt?
Itse huomaan myrkyllisen suhteen jäljiltä, että minun on tosi vaikea edetä rauhallisen ja kunnollisen miehen rytmissä. Jotkut sisäiset hälytyskellot soi heti jos hän ei halua nähdä pariin päivään tai hän ei laita viestiä. Exäni ylisti minua jatkuvasti ja haaveili tulevaisuudesta samalla tavalla kuin minä ja nyt tämä uusi mies on enemmän jalat maassa.
Tiedän, että tämä ongelma on vain minun päässäni, sillä näemme kuitenkin useamman kerran viikossa, eikä seurustelua ole pitkään takana. Yritän kyllä rauhoittaa omaa mieltäni ja olen terapia jonossa, mutta onko muilla hyviä vinkkejä tähän?
|