Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seurustelun alku ja ahdistus

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.6.26 09:34:46

Kuinka usein olette alkusuhteessa nähnyt kumppania ja miten suhde on edennyt?

Itse huomaan myrkyllisen suhteen jäljiltä, että minun on tosi vaikea edetä rauhallisen ja kunnollisen miehen rytmissä. Jotkut sisäiset hälytyskellot soi heti jos hän ei halua nähdä pariin päivään tai hän ei laita viestiä. Exäni ylisti minua jatkuvasti ja haaveili tulevaisuudesta samalla tavalla kuin minä ja nyt tämä uusi mies on enemmän jalat maassa.

Tiedän, että tämä ongelma on vain minun päässäni, sillä näemme kuitenkin useamman kerran viikossa, eikä seurustelua ole pitkään takana. Yritän kyllä rauhoittaa omaa mieltäni ja olen terapia jonossa, mutta onko muilla hyviä vinkkejä tähän?

Re: Seurustelun alku ja ahdistus

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   28.6.26 09:42:11

Seukkailet vasta sitten, kun pää on hoidettu kuntoon.

Lähettäjä: Samaa 
Päivämäärä:   28.6.26 09:49:18

Nähtiin viikonloppuisin tosin tein vuorotyötä nii aina joka viikonloppu näkeminen ei onnistunut.

Alussa oli hankalaa, sillä olin myös tottunut viesteillä pommittaviin miehiin joita näki useita kertoja viikossa. Nykyinen taas oli hyvin kiireinen (työt, harrastukset, talon rakennus) joten aikalailla illalla viestiteltiin kuulumiset nopsaan.

Kyllä siinä useampi kuukausi vierähti kunnes oma sisäinen sekamelska rauhottui ja tottui siihen ettei jatkuvasti tarvitse pommittaa viesteillä yms. Todistaakseen olevansa kiinnostunut. Eksä oli juuri sellainen, että lupaili aina kaikkea eli isot puheet, mutta teot sitten olin ihan muuta. Nykyinen mies taas toista maata eli teoin osoitti ja osoittaa rakastavansa ja tätä piirretty arvostan.

Vuoden yhdessä olon jälkeen muutettiin sitten yhteen ja kohta vietetään 10 vuotis hääpäivää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 10:51:19

"Lähettäjä......

Päivämäärä28.6.26 09:42:11

Seukkailet vasta sitten, kun pää on hoidettu kuntoon."

Se mikä on ihmissuhteissa rikottu korjaantuu vain (eri) ihmissuhteissa. Ne tunteet käsitellään juuri tuossa kohtaa kun ne heräävät ja ovat ajankohtaisia, ei niitä ennen sitä voi käsitellä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.6.26 11:01:24

Kiitos vastauksista, itsekin pohtinut tuota käynkö ensin terapiassa vai katsonko tämän suhteen, johon uskon että aika auttaa. Mies on muutoin kaikin puolin täydellinen ja haluaisin uskoa että itsekin opin tähän rauhallisempaan yhteydenpitoon ja etenemiseen, kunhan saan oman mielen rauhoitettua.

En näytä näitä epävarmuuksiani miehelle tai syytä häntä. Olen tietysti näistä kyllä maininnut, mutta en usko että tähän auttaa muu kuin aika ja omien ajatusten käsittely ja hallinnan opettelu.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   28.6.26 11:07:30

Jatkuva ylistys ei normaalia ja eikä sitä tulevaisuutta nyt heti alussa aleta jehkuttelemaan. Yritä unohtaa exä ja nauti uudesta tuttavuudesta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.