|
Lähettäjä: Amatööri
Päivämäärä: 28.6.26 00:46:14
Parion pöytä ja tuolit ovat vielä ihan tukevia, mutta lakka on kulunut pois ja ovat todella epäsiistit. Haluaisin maalata ne jollain iloisella värillä eli mielummin maali kuin lakka. Nyt olisi aikaa ja säät kohdillaan, mutta rahat aika tiukassa. K-rautaa olen pitänyt kalliina kauppana ja aloin miettiä saisiko jostain muualta sävytettyjä ulkokäyttöön sopivia maaleja edullisemmin. Koitin selailla netistä valikoimia, mutta loni kauppa myy vain sisäkäyttöön maaleja tai sitten värivaihtoehdot ovat valkoinen ja ruskea.
Kiitos jos joku tietäisi mihin kauppaan kannattaa suunnata. Hyvää maaliakin suositella Ja kannattaako maalin päälle vielä laittaa lakkakerroskin?
|