Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ekoahdistus

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 21:04:14

Kenellä täällä on ekoahdistus? Miten elätte merkityksellistä elämää sen kanssa?

  Re: Ekoahdistus

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 21:05:09

Mee töihin.

  Re: Ekoahdistus

Lähettäjä: (/) 
Päivämäärä:   27.6.26 21:08:53

Helpottaa kun lopettaa määrittämästä itsensä materian kautta ja yrittämästä elää sellaista elämää, jota tämä umpimätä patriarkaalinen kapitalismi haluaa. Omalla kohdalla merkityksellisyys syntyy mm. siitä, että osallistun vapaaehtoistyöhön ja luonnonsuojeluun ihan konkreettisesti ja toisaalta lahjoituksin. Myös kaikenlainen luonnossa liikkuminen ja oma puutarha tuottaa hyvää mieltä.

  Re: Ekoahdistus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 21:23:46

Sama kuin (/) :lla. Teen parhaani arjessa. Vapaaehtoistyönä ohjaan ja opastan monia lapsia luonnon arvostamiseen ja suojeluun. Tänään opimme uusia asioita pihan ötököistä, pölyttäjistä ja käärmeistä. Näimme pienehkön käärmeen läheltä ja sekös ilahdutti pikkuväkeä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.