Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En jaksaisi keskustelua töiden jaksamattomuudest

Lähettäjä: Torkut 
Päivämäärä:   27.6.26 20:36:12

Mulla on niin vaikeaa. Samaan aikaan on 300 000 työtöntä jotka voisivat tehdä mun työt. Auttakee!!!
Eikö tähän tautiin auta kuin itsensä irtisanominen?

  Re: En jaksaisi keskustelua töiden jaksamattomuudest

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   27.6.26 22:19:37

Tautiin auttaa se, kun irtisanotaan. Viimeistään siinä vaiheessa kun jää peruspäivärahalle, alkaa ihmeesti lämmöllä muistella niitä aikoja kun oli töissä ja sai palkkaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.