Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olenko väärässä?

Lähettäjä: meeri 
Päivämäärä:   27.6.26 19:09:23

Tilasin Pizza Hutista pari pizzaa. Viimeksi syönyt varmaan
joskus ysärillä heidän pizzoja.
Odotin sitä ihanaa rasvaista rapsakkaa pohjaa. No- eipäs ollutkaan enää.

Miksi kaikki hyvä pitää muuttaa? Jos kerran kesässä tilaan
pizzaa, niin en tosiaan halua tuota kumimaista pohjaa.
Ihan yhtä paskaa osaan ihan itse tehdä.

  Re: Olenko väärässä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 20:08:30

Ei ne pysy kuljetuksessa rapsakoina. Oisit pistäny pannulle tai uuniin uudestaan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.