Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vai että ufokokemuksia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 17:47:59

Telkussa esitellään ufojen tekosina erilaisia elukoiden puremajälkiä. Minulla on justiinsa samanmoisia pisteviivoja ja erilaisia pistosrykelmiä kuin noissa ufokuvissa. Kummasti ne ufot pysyvät poissa talvisin, kun olen yksin, sitten ilmestyvät maisemiin, kun väki alkaa liikkua ja käy vieraita.
On mulla kyllä muuten tuollaisia henkimaailmakokemuksia.. viimeksi ihan selvin päin ja valveilla istuin sohvalla läppäri sylissä, kun vierestä nurkasta tuli pieni kääpiön kokoinen ihminen ja hällä oli niinkuin potkukelkka edessään,,, tuli niin lähelle mua ja painoi niin voimakkaasti, että oli pakko vähän väistää, että pääsi ohitse... Tämä tapahtui heti enon vaimon hautajaisten jälkeen. Tuli mieleen, että kävi hyvästelemässä. Mihellä ja miehen suvulla ja tutuilla oli kaikenmoisia ufohavaintoja.

Re: Vai että ufokokemuksia

Lähettäjämun juttu 
Päivämäärä:   27.6.26 17:57:31

Miten vertaat ufo kokemuksia omiisi?
UFO tai nykyään UAP ilmiö liittyy lentäviin tai ilmakehän tunnistamattomiin ilmiöihin. Ei missään nimessä mainitsemiisi henkimaailman kokemuksiin.
En mitätöi kokemustasi,mikäli aito. Mutta Ufo on eri asia ja ilmiö.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 18:07:09

Oletko tutustunut Trumpin julkaisemiin ufokansioihin?

Lähettäjämun juttu 
Päivämäärä:   27.6.26 18:16:59

- kummalle meistä vastasit?
Olen hyvin tutustunut aiheeseen. Trumpin aineistot eivät vain ole tarjonnut kovin paljon uutta.
Odotukset oli isompaan. Vaikka sitä pelättiin,ettei sielt kuitenkaan vilauteta kuin pintaa. Valikoituja aineistoja,mitkä eivät mitään totuutta paljasta.
No aika näyttää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 18:17:44

Sanoin myös noista muiden kokemuksista. Mies oli katellu taivaallä lähellä leijailevaa esinettä, ei yksin, oli myös kutsuneet naapurin kattelemaan, kun tää ei uskonu mihinkään.. naapuri tuli ja katsoi ja totesi "ei tuommoista olekaan". Mies oli piirellyt kuvia siitä ja tuli tulokseen, että se oli neliöpohjainen pyramidi, joka pyöriessään näytti eri puolilta erilaiselta.... Asiasta tiedotettiinkin- epämääräisen näköinen säähavaintopallo.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.