|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 27.6.26 17:47:59
Telkussa esitellään ufojen tekosina erilaisia elukoiden puremajälkiä. Minulla on justiinsa samanmoisia pisteviivoja ja erilaisia pistosrykelmiä kuin noissa ufokuvissa. Kummasti ne ufot pysyvät poissa talvisin, kun olen yksin, sitten ilmestyvät maisemiin, kun väki alkaa liikkua ja käy vieraita.
On mulla kyllä muuten tuollaisia henkimaailmakokemuksia.. viimeksi ihan selvin päin ja valveilla istuin sohvalla läppäri sylissä, kun vierestä nurkasta tuli pieni kääpiön kokoinen ihminen ja hällä oli niinkuin potkukelkka edessään,,, tuli niin lähelle mua ja painoi niin voimakkaasti, että oli pakko vähän väistää, että pääsi ohitse... Tämä tapahtui heti enon vaimon hautajaisten jälkeen. Tuli mieleen, että kävi hyvästelemässä. Mihellä ja miehen suvulla ja tutuilla oli kaikenmoisia ufohavaintoja.
|