Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Riittääkö yksi lavakaulus?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 16:07:31

Monessa on kaksi päällekkäin korkeutta antamaan, mutta riittääkö vain yksi?

  Re: Riittääkö yksi lavakaulus?

Lähettäjä: riippuuroikkuu 
Päivämäärä:   27.6.26 16:08:53

Riippuu mihin sitä käytetään. Auton jousia? Kannattaa olla kaksi, jos ne ei mene kaikki lappeelleen. Ruuveja ja muttereita matalissa laatikoissa? Luultavasti yksi riittää.

  Re: Riittääkö yksi lavakaulus?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 16:12:02

Siirtäisin kurkut ja tomaatit siihen. Ilmeisesti tarttee kaksi kun yksi liian matala

  Re: Riittääkö yksi lavakaulus?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.6.26 16:39:45

Syvyyttä voi kaivaa myös alaspäin. Mulla on yksi kaulus, mutta maata parannettu noin 40cm maanpinnasta alaspäinkin.

  Re: Riittääkö yksi lavakaulus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 17:05:14

Jos on maapohja ilman mitään pahveja tai kankaita niin riittää hyvin.

  Re: Riittääkö yksi lavakaulus?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 17:55:06

Minulla on kasvusäkit, todellakin riittää korkeuden puolesta kun vain ravinteita tulee tarpeeksi + vettä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.