Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vartija kaupan kassahenkilön vieressä

Lähettäjä: Miksi? 
Päivämäärä:   27.6.26 14:12:59

Olen ihmetellyt miksi eräässä kaupassa vartija seisoo kassalla olevan henkilön vieressä. Mitä järkeä siinä on eikö kuuluisi paremminkin kierrellä kaupassa? Useamman kerran olen tuon havainnon tehnyt.

  Re: Vartija kaupan kassahenkilön vieressä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 14:13:34

Kassatädin*

  Re: Vartija kaupan kassahenkilön vieressä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 14:15:58

Mitä jos kassahenkilö on mies?

  Re: Vartija kaupan kassahenkilön vieressä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 14:16:16

Se on homo.

  Re: Vartija kaupan kassahenkilön vieressä

Lähettäjä: vanha sanonta 
Päivämäärä:   27.6.26 14:17:54

Jos kassatädillä olis munat, se olis kassasetä.

  Re: Vartija kaupan kassahenkilön vieressä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 14:20:20

Jos siellä on vaikka joku kassahenkilöä uhitteleva rötöstelijä liikkeellä. Silloin sitä vartijaa tarvitaan siinä kassan vieressä eikä hänestä ole apua jos on toisella puolella kauppaa.

  Re: Vartija kaupan kassahenkilön vieressä

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   27.6.26 14:27:18

Kassassa on rahaa, se kiinnostaa varkaita. Tärkeää on myös turvata kassahenkilön turvallisuus työssään.

  Re: Vartija kaupan kassahenkilön vieressä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 15:22:48

juoksukalja

  Re: Vartija kaupan kassahenkilön vieressä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.6.26 15:44:19

" -
Päivämäärä: 27.6.26 14:16:16

Se on homo."

Kyllähän homo toisen homon tietää.

  Re: Vartija kaupan kassahenkilön vieressä

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   27.6.26 15:58:05

Juoksukaljojen hakijoiden takia varmaankin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.