Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Puurot ja vellit

Lähettäjä: Kyselijä 
Päivämäärä:   27.6.26 13:52:31

Mitä eroa on vispi- ja mannapuurolla?

  Re: Puurot ja vellit

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   27.6.26 13:58:34

Vispipuuro vatkataan kuohkeaksi ja siinä on usein mausteena marjoja, mutta voi käyttää toki muutakin. Mannapuuroa ei vispata. Toki senkin pinnalle voi laittaa marjoja, mutta avainsana on juuri tuo vatkaaminen.

  Re: Puurot ja vellit

Lähettäjä: Kyselijä 
Päivämäärä:   27.6.26 14:02:02

Kiitos Ällö! Mukava huomata, että täällä on edelleenkin paitsi asiallisia, myös hyvän yleissivistyksen ja -tiedot omaavia keskustelijoita.

  Re: Puurot ja vellit

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   27.6.26 14:05:50

No en nyt tiedä tuon yleissivistykseen kuulumisesta, mutta molemmat oli lapsuudessa hyvinkin tuttuja ruokia. En ole tainnut kumpaakaan syödä päälle kahteenkymmeneen vuoteen.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.