Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paras pikakahvi

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   27.6.26 11:05:42

Olen ostanut pikakahvia viimeksi joskus 10v sitten, silloin muistaakseni kaupoissa ei juuri ollut varaa valita. Nyt tuli tarve ja häkellyin tarjonnasta, hyllymetreittäin vaihtoehtoja tavallisessa marketissa, jäi sitten ostamatta. Totesin että tarvitsen apua:D joten..

Mielestäsi paras pikakahvi ja perustelut.

  Re: Paras pikakahvi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 11:09:19

Nescafe Gold

  Re: Paras pikakahvi

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.6.26 11:18:38

Brasero.

  Re: Paras pikakahvi

Lähettäjä: jj 
Päivämäärä:   27.6.26 12:18:41

Mun lemppari on Nescafen 3 in 1, juon muutenkin aina maitokahvia. Näppärä annospussi.

  Re: Paras pikakahvi

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   27.6.26 12:31:54

Brasero

  Re: Paras pikakahvi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 12:49:40

Tästähän oli joku testikin eli Clipper

  Re: Paras pikakahvi

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   27.6.26 13:02:59

Hei just mietin samaa! Kahvi loppui ja kaapista löytyi pirkan pikakahvia. Tämä on oikein hyvää mutta varmaan parempaakin löytyisi. Mietin myös, olisiko pikakahvi halvempikin ratkaisu...

  Re: Paras pikakahvi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 13:22:42

Nescafe brasero. Paras mahalle kun tummapaahtoinen. Hyvä, syvä maku ilman sivumakuja.

  Re: Paras pikakahvi

Lähettäjä: Kpl 
Päivämäärä:   27.6.26 14:52:05

Clipperi on hyvä. Joskaan ei kovin tumma.

  Re: Paras pikakahvi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 14:52:37

10e/100g

  Re: Paras pikakahvi

Lähettäjä: ehdottomasti 
Päivämäärä:   27.6.26 15:02:57

Clipper parasta.

  Re: Paras pikakahvi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 15:06:27

Kallista ja yliarvostettua.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.