|
Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä: 27.6.26 13:30:32
Kampylo on vittumainen, kahdesti olen sen sairastanut ja en kyllä pahimmalle vihamiehellenikään samaa toivo. Käytännössä se menee ohi ilman lääkitystäkin (minulle annettiin toisella kerralla antibiootit), mutta ne vatsanväänteet olivat todella kivuliaita ja vessaan piti päästä heti. Reilussa viikossa loppui oireet. Oireina oli siis yhdeksi yöksi noussut korkea kuume (laski siitä 38:n), ripuli ja järkyttävät vatsakivut. Ei ole edelleenkään mitään aavistusta, mistä nämä sain.
|