|
Lähettäjä: Kiitti riitti
Päivämäärä: 27.6.26 01:40:54
Joo, alkaa hiljalleen avautua silmät sen suhteen, mitä on aikuisten ystävyys. Vaikuttaa olevan sitä, ettei ystävyyssuhteita ylläpidetä, paitsi jos on tylsää, tai tarvitaan jotain. Mä ymmärsin olevani ystäväporukassani aina se, joka ehdottaa erilaisia aktiviteetteja. Siinä sivussa yleensä myös kaikki järjestelyt jää mulle. Meillä on wa-ryhmä, ja kävin viestejä läpi viimeisen vuoden ajalta. On suunniteltu tai käyty parilla keikalla, ilmajoogassa, pari kertaa syömässä, saunamaailmassa, rentoutuksessa, patikoimassa. Osa näistä on toteutunut jollain kokoonpanolla, kaikki ei. Yhdistävä tekijä on, että ehdottaja olen ollut joka kerta minä. Mä tykkään kokeilla erilaisia juttuja ja oon idearikas, mutta kyllä mulle nyt riitti. Tunnen oloni jo ihan idiootiksi, ja vähä vainoharhaisena mietin, että joko muut keskenään puhuu, että "voi kun se x ei aina kyselis meitä johonkin".
On mulla muitakin kavereita, mutta muiden kanssa yhteydenpito tuntuu hoituvan lähinnä puhelimen välityksellä - ja taas minä olen useimmiten se aloitteellinen osapuoli. "Hei pitäis kyllä tavata pitkästä aikaa" kuuluu usein, mutta jos mä en ala aktiivisesti järjestellä, niin tapaamista ei tule.
Alan nyt samanlaiseksi kuin kaverini ja nyssötän vapaa-aikani puolison kanssa (tai yksin, jos puoliso on töissä). Jännä nähdä, milloin tulee kutsu tekemään jotain - vai tuleeko ikinä.
|