|
Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä: 27.6.26 00:56:45
Niin, MaRa-ala on saman katon alla. Kävin aikoinaan hotellipuoleen erikoistuneet opinnot, kunnes tutkinto suunnitelmat yhtenäistettiin ja hotellipuolta eriytettiin. Meillä oli pakollisena hotellipuolen opintoja + hotelliharjoittelut, mm respatyön osaaminen näyttöineen. Ja joo, kyllä, olen tehnyt töitä myös catering-puolella, sehän on ihan samaa työtä asiakaspalvelussa.
Jos sinä et - ole töitä tehnyt, niin usko pois, parissakymmenessä vuodessa ehtii aika monessa eri työn kuvassa toimia. Etenkin, jos on kauan tehnyt keikkatöitä, niin työnkuva voi olla mitä vaan isomman tapahtuman tarjoilusta baariin tai tilaustarjoiluun jonkun kotona tms. Työnkuva on laaja.
|