|
Lähettäjä: mun juttu
Päivämäärä: 26.6.26 23:30:58
Miten kartoa miehelle,että hän on minulle ex?"
Lempeät keinot kehiin kiitos?
n. 2kk sitten miehelleni kerroin halustani miettiä erillään suhteen jatkoa..se oli lempeä keino sada ero vireille.
Kerroin keväällä,että koska hän kuitenkin mieluiten viettäisi kesänsä sukulaisten mökillä pääsääntöisesti,niin pysyisi siellä ja minä kotona.
Mietittäisiin tahoillamme suhteen jatkoa ja syksyn tullen olisimme pääytyneet mietinnässämme johonkin tulokseen.
Minä tiedän jo eron olevan se ainoa oikea ratkaisu. Ja pitäisi reiluuden nimissä tietysti se kertoa. Ihan siksi että olisi aikaa etsiä pysyvämpää asumista.
Miten tällaiset asiat kerrotaan? Sitä pahaa mieltä ei tietenkään voi välttää..ei hän minusta enää ole välittänyt vuosiin,mutta kodin häneltä vien :(
.
Talo on siis minun ja näin nähdessäni eron ainoaksi vaihtoehdoksi, joudun hänet ajamaan pois.
Tuntuu vain jotenkin pahalta,kun puhuin syksystä,että katsotaan sitten,mutta kun tiedän jo.
Eihän asioita saa useimmiten selvitettyä kädenkäänteessä.niin siksi reiluuden nimissä olisi oiken kertoa jo nyt. kai..vai? Kuitenkin alkuunsa esitin päätösten tekemistä syksyllä.
|