Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Isotissin juoksuharrastus

Lähettäjä: ( • )( • ) 
Päivämäärä:   26.6.26 21:37:28

Millaisia liivejä käytätte jos kuppikoko F+ ? Kaikki mitä oon kokeillut niin ei toimi, aina pitää ottaa tisseistä kiinni.
Liimapinteliä oon koittanut, se vaan hiostaa ihan järkyttävästi.

  Re: Isotissin juoksuharrastus

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.6.26 21:43:04

Miksei vain anna pomppia?

  Re: Isotissin juoksuharrastus

Lähettäjä: Nella 
Päivämäärä:   26.6.26 21:45:59

"Miksei vain anna pomppia?

Sattuu liikaa.

  Re: Isotissin juoksuharrastus

Lähettäjä: ( • )( • ) 
Päivämäärä:   26.6.26 21:46:46

Tekee kipeää rintalihaksiin ja varsinkin nahkaan tissien yläpuolella, samoin hartiat kipeytyy. Joku c kuppi varmaan on ihan sama jos pomppii :D

  Re: Isotissin juoksuharrastus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 21:47:02

Shock absorber ultimate run

  Re: Isotissin juoksuharrastus

Lähettäjä: Melli 
Päivämäärä:   26.6.26 21:47:57

Ootko kokeillut Shock Absorberin Ultimate Run? Itselle 75G-kokoisena toimii. Eihän niitä liikkumattomiksi saa, mutta juoksemaan pystyy kyllä. Millään kovin halvoilla rimpuloilla ei kyllä pysy. Enelleä on moni myös kehunut. Ja kantsii käydä aika ajoin mittauttamassa itsensä, itsekin vuosikausia käytin väärää kokoa ja nyt kun vihdoin satsasin uusiin liiveihin niin olikin ylläri että kuppikoko oli 2 kokoa isompi kuin olin käyttänyt.

  Re: Isotissin juoksuharrastus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 21:48:01

” Shock absorber ultimate run”

Tämä.

Toki itsellä sinänsä pienet rinnat, vaikka F/G-kuppi onkin, kun ympärys 65.

  Re: Isotissin juoksuharrastus

Lähettäjä: jk 
Päivämäärä:   26.6.26 21:55:56

Mä laitan kahdet päällekkäin... ei tarvii edes olla kuin halpismallit mutta tukee parhaiten omalla kohdalla.

  Re: Isotissin juoksuharrastus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 22:00:29

Yhdet ihoa vasten, toppi väliin ja toiset rintsikat päälle. Mielellään molemmissa olkaimet eri kohdasssa niin paine jakautuu.

  Re: Isotissin juoksuharrastus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 22:15:06

Tuplat kuten ratsastaessakin. Ihan sellaisenaan päällekäin kahdet urheiluliivit ilman paitaa välissä.

  Re: Isotissin juoksuharrastus

Lähettäjä: Apuja 
Päivämäärä:   26.6.26 22:23:08

Enell Lumingerielta. Ei pompi. Shock absorberit on ihan lelut näihin verrattuna.

  Re: Isotissin juoksuharrastus

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   26.6.26 22:31:49

Enell on parhaasta päästä, nimenomaan se alkuperäinen kaikkein peittävin malli. Jos on oikein tymäkkä rintakudos niin silloin tuntuu että iso rinta ei vaan litisty tarpeeksi, vaikka olis kuinka jämäkkä liivi (itsellä oli tämä ongelma nuorempana) silloin primadonnan kaarituellinen urheiluliivi oli parempi. Riittävän napakka koko on myös tärkeä. Anitalla on myös yksi hyvä malli, en muista nimeä. Häviää kuitenkin edellisille.

  Re: Isotissin juoksuharrastus

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   26.6.26 22:40:24

Edelliset löytyy kuukkelista hakusanoilla:
Enell high impact
Primadonna the game
Anita Active Extreme Control

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.