|
Lähettäjä: Hei
Päivämäärä: 26.6.26 20:58:25
Huomenna juhlat ja serkku puolisonsa kanssa vegaaneja. Tarjolle ajattelin pistää pitsaa, tai oikeastaan pinsaa. Ostin valmiita pohjia.
Kaupasta tarttui mukaan vege mozarellaa ja mö merkkistä vegaanista vuohenjuustoa. Kaveriksi ajattelin kirsikkatomaatteja ja kevätsipulia. Pohjalle hieman perinteistä tomaattikastiketta.
Miten tuo vegejuusto käyttäytyy, kannattaako lisätä tomaatit alle vai päälle? Missä vaiheessa juustot? Pohja tosiaan esipaistettu, hapanjuuri taikinasta tehty.
|