Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi jutellaan vaan töistä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 20:50:08

Kohta 60v ihminen. Jauhaa ja narisee vain tavallisesta kaupan kassan työstään päivät pitkät. Ei ikinä ole muita aiheita tai edes positiivisia juttuja. Olen tylysti sanonut, etten halua kuunnella aina jatkuvaa valitusta, ei auta. Suuttuu ja sitten seuraavalla kerralla sama juttu. En voi katkaista välejäkään, kun kyseessä oma äiti ja jonkun on pakko häntä käydä auttelemassa, kun muut sisarukset ei suostu :)

  Re: Miksi jutellaan vaan töistä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.6.26 20:54:25

Sellaisia ne normot on.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.