Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ei burn outia ilman lapsia

Lähettäjä: Uneton Helsingissä 
Päivämäärä:   26.6.26 16:26:51

Kävin työnantajan kehotuksesta työterveyslääkärillä arvioimassa jaksamistani työssä. Isäni on vaikeasti kuolemansairas ja tarvitsee päivittäistä apua (kotihoito käy vain nopeasti paikalla), ja kaiken kuormituksen keskellä olen saanut unta aika vähän öisin. Työnantaja huolestui, koska yleensä oon tosi säntillinen ja kaikki hoituu hyvin, mutta nyt oon unohdellut yksinkertaisiakin asioita. Vitamiinit ei näytä enää riittävän piristykseksi.

Mitä sanoo työterveysläkäri lapsettomalle naiselle? "Ei sulla burn outia voi olla, kun ei sulla ole lapsiakaan hoidettavana. Keskity vaan positiiviseen."

Näytin siis unohtaneen, että kaikki ongelmathan on kautta aikojen mennyt ohi vaan sillä, että keskittyy positiiviseen. Mutta hallelujah, onneksi tästä muistutettiin! Aloin kuitenkin miettimään, että sanotaankohan miehille samoin? Olisinpa kysynyt lääkäriltä itseltään.

Entä millaista vähättelyä te muut olette saaneet osaksenne? Saa jakaa täällä avautumiset mun perjantain levähdystauon vertaistueksi... :D

  Re: Ei burn outia ilman lapsia

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   26.6.26 16:30:12

Voi itku :( ethän kuitenkaan nyt anna periksi että saat hoitoa! Tarvitset nyt unta ja toivottavasti et sairastu esimerkiksi masennukseen surun ja univajeen keskellä.

  Re: Ei burn outia ilman lapsia

Lähettäjä: Mea 
Päivämäärä:   26.6.26 16:34:58

Keskustelisin sinun sijassasi työnantajan kanssa. Kertoisin tilanteesta rehellisesti ja sen jälkeen siitä, ettei työterveyslääkäri ymmärtänyt yhtään. Sopisin siis työnantajan kanssa miten voisitte helpottaa tilannettasi. Kysäise vaikka jos esihenkilöllä tai jollain työkaverilla olisi suositella ymmärtäväisempää lääkäriä.

  Re: Ei burn outia ilman lapsia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 16:45:38

Työnantaja reklamoi työterveyteen ja uudelleen asialliselle lääkärille.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.