|
Lähettäjä: Mea
Päivämäärä: 26.6.26 14:56:29
Mulla on ollut kolme kuorsaavaa miestä, joten revi siitä =D. Nykyinen ei onneksi niin paljoa kuin aiemmat, edellinen kuorsaaja sai cpap-laitteen ja se letkujen kolina sängynpäätyyn vasta häiritsikin, oli niin aggressiivinen kääntyilijä. Hänen kanssa oli pakko käyttää korvansisäisiä tulppia, nykyisen kanssa riittää Loop earringsit (uneen tarkoitetut). Eipä nekään mukavat ole, mutta arvostan untani 3v unettomuuden jälkeen niin paljon, että käytän. Viikonloppuisin nähdään. Viikollakin kyllä käytän koska teinin huone on makkarini yläpuolella ja eihän se mene samaan aikaan nukkumaan, vanha talo niin kuuluu kaikki pienetkin liikkeet lattian läpi. Näillä saan nukuttua.
|