Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mihinkä suomen eläimeen et ikinä halua törmätä?

Lähettäjä: karva 
Päivämäärä:   26.6.26 13:25:33

Ky

  Re: Mihinkä suomen eläimeen et ikinä halua törmätä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 13:27:05

Kyy, ampainen, punkki. Näihin olen valitettavasti törmännyt jokaiseen.

Tiettyyn vuodenaikaan haluan pysyä kaukana myös hirvistä, karhuista ja metsoista.

Suden jos kohtaan joskus, olen mieluusti liikkeellä ilman koiria

  Re: Mihinkä suomen eläimeen et ikinä halua törmätä?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   26.6.26 13:29:52

No tuossa ne yllä jo tulikin: kyy, amppari, punkki. ja lisään vielä syövät itikat, erityisesti mäkäräiset !

Peto- tai muuten vaarallisiin eläimiin törmäisin myös mieluiten ilman koiria, sama tosin pätee noihin yllämainittuihin mihin en missään olosuhteissa halua(isi) törmätä.

  Re: Mihinkä suomen eläimeen et ikinä halua törmätä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.6.26 13:30:13

Liikun paljon luonnossa. Osaan suhtautua eläimiin. Valitettavasti ihmismies on se mitä en halua kohdata kun olen yksin.

  Re: Mihinkä suomen eläimeen et ikinä halua törmätä?

Lähettäjä: Makki 
Päivämäärä:   26.6.26 13:32:53

Sellaista paskaa tuplapisteeltä.

  Re: Mihinkä suomen eläimeen et ikinä halua törmätä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   26.6.26 13:35:29

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 26.6.26 13:27:05

Kyy, ampainen, punkki. Näihin olen valitettavasti törmännyt jokaiseen.

Voin skipata myös mäkärät ja polttiaiset ja herhiläiset

  Re: Mihinkä suomen eläimeen et ikinä halua törmätä?

Lähettäjä: Luu 
Päivämäärä:   26.6.26 13:38:02

Karhu ei kyllä houkuttele.

  Re: Mihinkä suomen eläimeen et ikinä halua törmätä?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   26.6.26 13:50:51

Puutiaiseen en haluaisi törmätä, mutta valitettavasti olen törmäillyt niihin sen verran useasti, että kolme kertaa on borrelioosi häädetty rankalla antibioottikuurilla. Sanomattakin on selvää, että olen hankkinut puutiaisaivotulehdusrokotesuojan (mikä sana!), vaikka en asu varsinaisella riskialueella.

Kyyt ovat nättejä. En haluaisi kyynpuremaa eli en toivo joutuvani tilanteeseen, jossa yllätämme toisemme eli suunnilleen astun kyyn päälle ennen kuin huomaan sen – ja ennen kuin se on ehtinyt huomata minut ja luikahtaa karkuun. Mutta jos kyyn huomaa ajoissa eikä mene sitä härnäämään, ei siinä ole mitään pelättävää.

Suden olen nähnyt, se pakeni.

Karhua en ehkä mielelläni kohtaisi. Todennäköisesti en kohtaakaan, eiköhän sekin pakene ennen kuin ehdin sitä edes huomata.

  Re: Mihinkä suomen eläimeen et ikinä halua törmätä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 14:05:37

Karhuun, kun sillä on pennut.

  Re: Mihinkä suomen eläimeen et ikinä halua törmätä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.6.26 14:07:14

Naiseen.

  Re: Mihinkä suomen eläimeen et ikinä halua törmätä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 14:07:33

Villisika ja karhu, jolla jälkikasvua.

  Re: Mihinkä suomen eläimeen et ikinä halua törmätä?

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   26.6.26 14:41:21

Liikun työkseni miesten kanssa metsässä. Koskaan ei ole ollut uhkaavaa tilannetta. Kaupungissa kyllä on ollut.

  Re: Mihinkä suomen eläimeen et ikinä halua törmätä?

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   26.6.26 14:56:11

Arkisia juttuja: lokki, punkki, hirvikärpänen

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.