|
Lähettäjä: Myrsky
Päivämäärä: 26.6.26 12:25:09
Olen mennyt ihastumaan työkaveriin, olen ollut jo muutaman vuoden. Ollaan muutenkin kavereita tai ehkä jopa ystäviä. En haluaisi olla ihastunut, mutta ei vaan mene ohi. Yleensä mulla ihastus hipuu melko nopeasti ja usein miehet tekee jossain vaiheessa jotain sellaista että ihastus loppuu siihen.
Mut tää on nyt erilainen tapaus, kun on aina vaan mukava, ymmärtäväinen ja huolehtivainen. Yksikään mies ei ole koskaan kohdellut mua samalla tavalla kuin hän kohtelee. On hänessä puutteensakin eli ei mikään täydellinen ole, eikä yhtään sellainen mies joihin yleensä ihastun enkä olisi ikinä uskonut että häneen ihastun, mutta sitten yksi päivä vain tajusin että muutakin kuin kaveruutta on ilmassa. Ja mikä pahinta, taitaa olla molemminpuolista. Suoraan ei ole ikinä sanottu mitään koska tilanne on sellainen, ettei kumpikaan voi ylittää tiettyä rajaa. Tai on hän joskus jotain sanonut melko suoraankin mutta olen ottanut vitsinä.
Haluaisin että meillä olisi sellainen tasainen ystävyys, mutta miten ihmeessä pääsen ihastuksesta eroon? Tai pitääkö tän kanssa vaan oppia elämään? En vaan yhtään tykkää tämän aiheuttamista tunnemyrskyistä.
|