Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muovittomuuteen "hurahtaneita"?

Lähettäjä: Vertaistuki 
Päivämäärä:   26.6.26 00:26:55

Oon vasta vähän aika sitten herännyt siihen, miten kaikki vaatteista keittiövälineisiin on pelkkää muovia ja alkanut vähitellen muuttamaan pieniä asioita, esim. vatkauskulhot teräksisiin, säilytysrasiat lasisiin, lastat puisiin ja teräksisiin, alusvaatteet puuvillaa, polyesteriviltit villaan jne jne. Kyllä siitä vaan tulee parempi fiilis, kun tietää siirtyneensä parempaan vaihtoehtoon, useimmiten vielä pienen kotimaisen firman, enkä siihen tarvitse kommenttia, onko hihhulointia vai ei. Mutta tämän "valaistumisen" huono puoli on se, että alkaa katsomaan KAIKKEA! :'D Just sain postissa ihanan puuvilla harso kylpytakin entisen 100% polyesterisen tilalle, mutta mitä ihmettä teen kaikelle tavaralle minkä olen jo innostunut vaihtamaan.. ei tunnu fiksulta heittää poiskaan, eikä kukaan halua toisen vanhoja rytkyjä. On ihan totta ärsyttävää, nyt kun katsoo kaikki asioita niin, että tuon ja tuon voisi vaihtaa muovittomaan versioon, ja tekee mieli vaihtaa kaikki. Mutta ei siinä nyt ole järkeä. Täytyykö vaan tyytyä siihen, että Tulevaisuuden hankinnat tulevat olemaan parempia, mutta vanhoja ei heitetä sitävarten poiskaan.. Vaikka kivalta tuntuukin kun jonkun asian vaihdon on tehnyt. Tässä kykin uudessa pehmeässä kylpytakissa ja katson vanhaa, ja tiedän kyllä että ei se nyt jestas sentään mikään myrkyllinen ole, mutta, itselleni tulee vain parempi mieli tässä nyt (joku bilteman polyesteri vs. unan harso puuvilla).

Kohtalotovereita? Vai olenko ihan höpsähtänyt

  Re: Muovittomuuteen "hurahtaneita"?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.6.26 00:35:04

Et ole höpsähtänyt.

Vie vanhat tavarat kierrätyskeskukseen tai johonkin kierrätyslaatikkoon.

  Re: Muovittomuuteen "hurahtaneita"?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.6.26 00:42:17

mikromuovi on ihan oikea ongelma, jopa ihmiskehossa, ja vaikutukset tulee vielä räjähtämään käsiin. fiksua toimintaa

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.