Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ärsytän esihenkilöäni

Lähettäjä: Hulda 
Päivämäärä:   25.6.26 20:22:59

Esihenkilöni selvästi ärsyyntyy läsnäolostani.
Sen huomaa kun aika avoimesti huokailee, pyörittää silmiään sekä nälvii minua verbaalisesti, muille työntekijöille ei tosiaankaan puhu samoin.
Minua tämä lähinnä huvittaa koska ei oikeastaan ole minun ongelmani.
Mutta syytä ja käytöstä ihmettelen varsinkin kun itse rekrytoi minut.
Eikö esihenkilöllä pitäisi olla käytöstavat hallussa?

Re: Ärsytän esihenkilöäni

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   25.6.26 20:30:43

No pitäisi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.6.26 20:31:23

Esimiestäni*

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   25.6.26 20:31:29

Tässä on vasta puolet tarinasta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.26 20:48:35

Esihenkilöt tykkää niistä, jotka menee kieli ruskeana heidän persiissään. Pus pus vaan. Jos on yhtään omia mielipiteitä ja sattuu ajattelemaan itse ja tuomaan ne vieläpä esiin, niin niitä kyllä inhotaan.

Puhumattakaan siitä, jos julkeat nostaa epäkohtia ja kehitysehdotuksia esiin. :)

Ihan tutkittua, että työelämässä edetään sillä kuka jaksaa mielistellä eniten, kivoja työkavereita nämä ei sen sijaan ole. Paitsi esihenkilöille.

Lähettäjä: Kelo 
Päivämäärä:   25.6.26 21:00:43

. Kuulutko itse niihin, jotka jatkuvasti vinkuvat ja narisevat jostain? Niitä harvemmin kukaan jaksaa kuunnella, ja ne yleensä hanakimmin pitävät asiallisesti käyttäytyviä perseennuolijoina.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.26 21:08:14

Kelo, osaan kyllä pitää suuni kiinni ja kertoa epäkohdista täysin asiallisesti jos niitä havaitsen. Kiitos huolenpidosta :) niihin tyhjän valittajiin ja murjottajiin menee hermo, etenkin kun käytös muuttuu päinvastaiseksi esimiehen saavuttua paikalle.

Toiset esihenkilöt vain ottavat senkin kritiikkinä omaa toimintaansa kohtaan, vaikka se on täysin normaalia että jos työntekijä "kentällä" havaitsee jonkin vaikka turvallisuutta heikentävän seikan ja tuo sen esiin, se on esihenkilön etu. Sillä hän harvemmin siellä "kentällä" on.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.