Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Helpoin tapa matkustaa Norjaan

Lähettäjä: JokuHienoMesta 
Päivämäärä:   25.6.26 18:36:40

Vinkatkaa joku ihana kohde Norjasta, jonne suht helppo matkustaa. Luonto, rauha ja kaikki kauneus kiinnostaa. Valaita näkemään, luonnollisessa ympäristössä. Valaiden näkemiseksi ei ehkä ole helppoja tapoja?

  Re: Helpoin tapa matkustaa Norjaan

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.6.26 18:46:07

Trondheim. Lento Helsingistä kolmisen tuntia. Keskustasta on paljon lenkkireittejä lähiympäristöön, voi myös mennä maailman pohjoisimmalla ratikalla Lianvattnetiin ja tulla sieltä opastettua pyhiinvaellusreittiä (= lenkkireittiä) takaisin keskustaan.

Valaita siellä ei kyllä taida olla. Niiden näkemisestä en osaa sanoa.

  Re: Helpoin tapa matkustaa Norjaan

Lähettäjä: pia 
Päivämäärä:   25.6.26 18:46:49

lento Tromssaan tai Bergeniin. Sieltä sitten esim. joku risteily. kiinnostaisi minuakin nähdä hienoja maisemia

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.