|
Lähettäjä: Poni
Päivämäärä: 25.6.26 16:17:59
Valaiskaa nyt aloittelijaa!
Etsin 130 cm ponille koppakärryjä. Millä aisan pituudella siis etsin noita? joku sanoi että 180 cm olisi hyvät, joissakin myynnissä olevissa b-ponin kärryissä on 200 cm aisat.
Miten pikalukko- tai remmikiinnitys vaikuttaa asiaan? eli voiko jommalla kummalla kiinnityksellä olla nuo pidemmät aisat? haluaisin pikalukoilla ja nämäkö saa ostettua ja kiinnitettyä myös jälkikäteen aisoihin?
Mulla on kyllä opettaja tiedossa mutta tulipahan mieleen kysyä täältäkin kun on erilaisia kokemuksia. Mulla on nyt katselussa tori, facesta raviponien varusteet. Kovin on pientä tarjonta hyväkuntoisista koppiksista.
|