Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko sellaisia miehiä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.6.26 14:32:29

Jos miehelle tulee ero eli nainen lähtee ja lapset jää miehen luo asumaan niin onko sellaisia miehiä, jotka keskittyy täysin lapsiin eikä tapaile enää muita naisia? Lapset juuri täysi-ikäisiä eli eivät tarvitse koko ajan hoivaa ja huolenpitoa. Vai jääkö tapailu helposti sitten vaan pois elämästä?

  Re: Onko sellaisia miehiä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   25.6.26 14:38:08

Eiköhän tämä ole ihan persoonasta kiinni, että haluaako mies enään elämäänsä ketään naista. Ikäkin voi vaikuttaa ja harrastukset. Harrastukset siksi, että kokee olevansa "villi ja vapaa". Kun lapsetkin pärjää omillaan.
Toisaalta tossa vaiheessa olisi aikaa uudelle suhteellekkin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.