Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihmisten käytöstavattomuus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.26 12:04:10

Ai jestas, että tänään korpeaa ihmisten käytöstapojen puute. Ei tervehditä oli sitten kyse kasvokkain tapahtuvasta kohtaamisesta tai sähköpostista. Sähköposteissa käytetään pitkät pätkät huutomerkkejä, kirjoitetaan isoin kirjaimin tai käskevällä tyylillä, ei laiteta loppuun nimeä, yhteystietoja tai mitään muutakaan. Argh! Onneksi kohta alkaa kesäloma…

  Re: Ihmisten käytöstavattomuus

Lähettäjä: ;- 
Päivämäärä:   25.6.26 12:22:24

Mua kans häiritsee tämä. Onneksi suurin osa vielä laittaa tervehdyksen sähköpostiin, mutta alkaa jo olla niitä, jotka eivät laita.

Tori-kaupoillakin olen varmaan tosi vanhanaikainen, kun aloitan viestin tervehdyksellä ja saatan jopa laittaa etunimeni loppuun. Valtaosa viestittelijöistä ei vaivaudu tervehdykseen: "Myynnissä vielä? Käykö haku huomenna 17 jälkeen?" Tehokasta toki, mutta mielestäni kopeaa.

  Re: Ihmisten käytöstavattomuus

Lähettäjä: Kuura 
Päivämäärä:   25.6.26 13:11:49

Just kattelin hesellä kun neljä ehkä yläasteikäistä tai alakoulun vikoilla luokilla olevaa likkaa viskoi vaan syömiensä ruokien roskat lattialle. Ei vieneet roskiin eikä jättäneet edes pöydälle. Ja tuijottivat jotain kehitysvammaisia miehiä ja valittivat... ja äitille soitettiin kiukkuisena, että nyt tulet tänne hakemaan. Voi v.....sentään.

  Re: Ihmisten käytöstavattomuus

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   25.6.26 13:46:31

Silloin vanhoina hyvinä aikoina noita hesellä syöviä tyttöjä olisi ojentanut kuka tahansa, joka tuon huomaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.