Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tunnen syyllisyyttä sairaseläkkeestä :(

Lähettäjä: epävarmuus 
Päivämäärä:   25.6.26 10:29:13

Olen nuori ja nätti mutta minulla on sairauksia jotka estävät työnteon(masennus, sos.tilanteiden pelko, paniikkikohtauksia). Silti pelkään että ihmiset tuomitsee..mitä olette mieltä? Miten olette selvinneet?

  Re: Tunnen syyllisyyttä sairaseläkkeestä :(

Lähettäjä: ........... 
Päivämäärä:   25.6.26 11:02:53

Noilla luettelemillasi asioilla ei pääse sairaseläkkeelle ( eli työkyvyttömyyseläkkeelle, korkeintaan vuosiksi kuntoutustuelle) ja ulkonäölläsikään ei varmaan ole mitään merkitystä? Vai onko nättinä jotenkin nolompaa olla sairas?

Aloituksesi tarkoitusko on saada huutelua "mene töihin laiska loinen?"

  Re: Tunnen syyllisyyttä sairaseläkkeestä :(

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   25.6.26 11:06:36

Moni nätti ja nuori ei ole selvinnyt.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.