Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tapaus Rydman

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   25.6.26 07:26:48

Toivottavasti Rydman tajuaisi erota. Härski tyyppi ja mitä tekeekään seuraavaksi. Jos ei siihen kansa ennen luottanut niin nyt meni loppukin luotto.

  Re: Tapaus Rydman

Lähettäjä: Sanni 
Päivämäärä:   25.6.26 08:13:44

Laittaisin Orpon ja Purran samaan kastiin.

  Re: Tapaus Rydman

Lähettäjä: $$ 
Päivämäärä:   25.6.26 08:18:10

Huvittavaa on se, että nyt syntyy kriisi muutaman miljoonan tai muutaman kymmenen miljoonan säästöistä. Ensi kaudella pitäisi kyetä taas miljardien säästötoimiin. Ei tästä tule mitään.

  Re: Tapaus Rydman

Lähettäjä: Oih 
Päivämäärä:   25.6.26 08:26:06

Kas, kommarit aktivoituivat heti aamusta

  Re: Tapaus Rydman

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   25.6.26 08:52:49

Aa jos ei tykkää Rydmanin toiminnasta niin on kommari ???

  Re: Tapaus Rydman

Lähettäjä: hanna 
Päivämäärä:   25.6.26 09:09:31

aivan paras hallitus koskaan!! ville pistää komukat kuriin

  Re: Tapaus Rydman

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.26 09:22:33

Pointsit Rydmanille. Miksi kattojärjestöjen pitäisi olla suojassa säästötoimilta vaikka niillä on miljoonien omaisuus, eikä yhtään kohtaavaa työtä tekevää? Päälliköitä sen sijaa löytyy vaikka muille jakaa. Varmasti tuollaiset järjestöt omaisuuksillaan pystyisivät toimimaan vaikka kulurakenteet olisivat erilaiset.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.