|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 25.6.26 06:53:28
Juhannuksena aloitti, joten laitoin sen piikkiin että oli talo tyhjillään. Sai sen anteeksi. Mutta nyt on tällä viikolla käynyt taas kahtena yönä vääntämässä paskat lavoihin joissa kasvatamme meille ruokaa. Meni kylvöt pilalle kun on kaivanut ne miten sattuu, enkä kyllä muutenkaan halua syödä kissanpaskaista ruokaa.
Tapahtuu aina öisin, joten en tiedä kenen kissa. Ja mitäpä sitä vapaana ulkoilevan kissan omistaja tekisi vaikka asiasta kävisi sanomassa, tuskin mitään.
Laatikoita on paljon, joten verkottamaan en ala, olisi pirun kallistakin. Onko muita vaihtoehtoja kuin loukuttaa kissa ja kiikuttaa mahdollisimman kauas?
|