Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paritalo - isännöitsijä?

Lähettäjä: yhtiömuotoinen 
Päivämäärä:   24.6.26 23:55:41

Onko täällä paritaloasukkeja? Jakaako kukaan sukulaisen kanssa taloa (siis sukulainen asuu siinä toisessa asunnossa)? Millaisia isännöintisopimuksia? Mitä oikeuksia ja velvollisuuksia isännöitsijällä on, jos se on toisen asunnon asukas? Pitääkö sille maksaa, tai paljonko ulkopuoliselle isännöitsijälle maksetaan? Maksaako asukkaat sen puoliksi? Maksaako paritalon asukkaat puoliksi kaikki isot remontit, vai miten nää menee?

  Re: Paritalo - isännöitsijä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.26 00:01:28

Mummu saa edelleen maksaa vaikka kaiken.

  Re: Paritalo - isännöitsijä?

Lähettäjä: yhtiömuotoinen 
Päivämäärä:   25.6.26 00:35:15

Ok entä muita kokemuksia?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.