Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paljonko teidän seuduilla maksaa mansikat?

Lähettäjä: olkimarja 
Päivämäärä:   24.6.26 18:59:16

Täällä 6e poli litraa.

  Re: Paljonko teidän seuduilla maksaa mansikat?

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   24.6.26 19:00:24

Lähikauppa Vantaalla just mainostaa 8e/500g. On tän kesän halvin.

  Re: Paljonko teidän seuduilla maksaa mansikat?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   24.6.26 19:02:40

Mustikat on 5e/kilo.

  Re: Paljonko teidän seuduilla maksaa mansikat?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.6.26 19:28:56

Just näky 43e/5kg

  Re: Paljonko teidän seuduilla maksaa mansikat?

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   24.6.26 19:31:28

Ostin 40e 5kg Ylöjärveltä maanantaina. Eilen Teiskossa oli 500g rasia 8e, ei erityisen hyviä (Ylöjärvellä parempia).

  Re: Paljonko teidän seuduilla maksaa mansikat?

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   24.6.26 19:32:26

Taisi olla n. 50 e/laatikko. Kamala hinta. Viime vuonna taisin ostaa yhden mansikkarasian. Onneksi eivät ihan suosikkejani ole muutoinkaan, mutta onhan nuo hinnat ihan järkyttäviä.

  Re: Paljonko teidän seuduilla maksaa mansikat?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.6.26 19:40:45

Pirkkalan Cittarissa 39,9 kg huomenna. Tänään olivat mansikat menneet Kuopioon, eli ei saatu mansikoita.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.