|
Lähettäjä: Lolvo
Päivämäärä: 24.6.26 16:46:55
Ajeleeko täällä kukaan sellaisella autolla, jossa on Eolys-nestettä käyttävät saastevehkeet? Minulla on Volvo, vm. 2011 1.6 diesel. Auton mukana tuli vanhoja huoltopapereita, joista ilmenee että koko Eolys-säiliö on vaihdettu viimeksi noin 180 000 km:n kohdalla. Nyt autolla on ajettu 240 000 km, ja vikakoodien ja korjaamon tutkimusten perusteella säiliö pitää taas vaihtaa. Eikä maksa kuin 800 € plus työt. Ilmeisesti säiliön sisällä oleva tasoanturi on hajonnut, eikä auto ala ottaa nestettä vaikka sitä pöntössä on.
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia noiden säiliöiden kestosta - pitääkö tässä tosiaan varautua siihen, että 60 000 km:n päästä pannaan taas tonni haisemaan. :-D
|