|
Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä: 24.6.26 18:24:12
A, aika erikoista, jos edellinen omistaja ei ole vaatinut perusteellista siivousta. Mulla on tästä ohjeistus asukkaalle ja kyllä, vaadin mm jääkapin takaa imuroinnin, lieden ja uunin puhdistuksen, sen takaa ja sivuilta pesut, jääkaapin ja tasojen pesut + pakastimen sulatus ja siihen päälle kaikki normaalit kylppärin pesut suihkukaappeineen, keittiön pesu, pölyjen pyyhintä listoja myöten, lattiakaivojen puhdistus, liesituulettinen suodattimien pesu jne. Ikkunoiden pesu on ainoa, jota ei luonnollisesti tarvitse talvella tehdä.
Ja joo, oletus on, että asunto on yhtä siisti luovutettaessa kuin oli muuttaessa. Elämän jäljet ymmärrän toki, epäsiisteyttä en.
|