Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paras unimaski

Lähettäjä: 345 
Päivämäärä:   24.6.26 16:31:35

Suositelkaa unimaskia, joka pysyisi päässä ja olisi mukava. Jotain Tokmannin halpista olen kokeillut ja heräilin vähän väliä, kun se liukui pois silmiltä. En koskaan nuku selälläni, joten maskin pitäisi pysyä päässä myös kyljellään ja mahallaan. Olisi kiva saada "valot pois" yöksi kunnolla.

  Re: Paras unimaski

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.6.26 16:38:12

Tempur. On vähän hintavampi mutta todellakin sen arvoinen. Erittäin mukava päässä.

Okei, kyljellään ei ehkä kaikkein paras.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.