|
Lähettäjä: Rekki
Päivämäärä: 24.6.26 15:21:53
"Mitään ei ole pakko ostaa ennen maanantaita mutta hirveät ostohimot päällä : O"
No minkähän takia se käyttötili on nollilla...
Anna ostohimon olla ja käy sen sijaan vaikka kaappisi läpi ja siivoa ne ja laita myyntiin kaikki turha. Samalla näet, mitä oikeasti tarvitset ja voit alkaa katsella tarjouksia ja valikoimaa. Muista sääntö "If it's not a h3ll yes, it's a h3ll no". Eli älä osta mitään ihan kivaa edes kirppikseltä, vaan osta pelkästään sellaista, jonka oikeasti tarvitset ja haluat.
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
|