Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muita leskeiksi jääneitä?

Lähettäjä: Leski 
Päivämäärä:   24.6.26 12:22:58

..onko tarjota mitään lohdun sanoja. Meneekö tämä ahdistus koskaan ohitse. Tuntuu kuin rinnan päällä oli tuhannen kiven paino. Ihan konkreettisesti. Mieheni oli kyllä (suhteellisen nuoresta iästä huolimatta) jo aika huonossa kunnossa pitkän alkotaustan ja aivovamman takia, mutta nyt antaisin mitä vaan, jos saisin vielä kerran halata häntä.
Väkisinkin miettii, että missä hän on? Onko taivasta? Loppuuko kaikki kuolemaan. Juttelen vielä hänelle iltaisin. Itkeä en enää jaksa. Paitsi jos joudun kertomaan jollekin hänen poismenostaan. Silloin aukeaa hanat kyllä.

  Re: Muita leskeiksi jääneitä?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   24.6.26 12:30:38

Moni on saanut apua vertaistukiryhmistä, netissä ja ihan tapaamisissa, suosittelen!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.