|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 24.6.26 11:26:17
siisti vaikka olisi lapsia. Nyt naurattaa, kun näen julkaisuja, missä on asunto juuri kuin meillä. Sitä ei ymmärrä, mistä se kaaos tulee. Nytkin siivosin kykpyhuonetta, samalla lapsi juoksi länttäämään maalauksen keskelle keittiön pöytää, missä liina, ja sitten jynssään maalausjälkiä pois liinasta ja kylpyhuone jää kesken.
kaappien sisällöt piuksetaan päivästä toiseen alas. Vaikka kuinka olisi laittanut siisteihin koreihin tavarat, ne väännetään alas. Ja jos joku sanoo miksi et kiellä, niin et yksinkertaisesti ehdi siihen tilanteeseen, kun siivoat toista paikkaa ja toinen paikka on vedetty jo alas.
Pyykkiä tulee kasoittain ja jos kone ei pyöri viittä kertaa päivässä useimmiten, niin meilläkin olisi niitä kasoja joka puolella lattiaa- Lapsen paidat vaihtuvat päivässä tiuhaan kun aina putoaa jotain niihin, puuroa, ruokaa, multaa ulkoa.
Olin imuroinut ja sitten tuli koira sisään joka oli kierinyt mullassa ja ravisteli turkin lattialle. Jos joku olisi tullut juuri silloin kylään, olisi taatusti todennut, eikö teillä ikinä imuroida. Niimpä; en imuroida....
Voi tulla vaikka katsomaan että siivoan siivoamistani ja kaaos päättyy ainoastaan sillä, että koko konkkaronkka on poissa kotoa.
|