Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mahataudin jälkeen syöminen ei suju

Lähettäjä: cc 
Päivämäärä:   24.6.26 10:34:20

Oli muutama päivä sitten mahatauti, oksensin ja ripuloin noin vuorokauden. Nyt olo muuten suht ok, mutta heti jos syön, maha turpoaa ja tulee todella täysi olo. Eikä tarvitse syödä edes paljon, että tämä tapahtuu.

Pitääkö olla huolissaan vai onko normaalia? Viimeksi ollut mahatauti lapsena, jonka vuoksi ei ole kokemusta.

  Re: Mahataudin jälkeen syöminen ei suju

Lähettäjä: Normaalia 
Päivämäärä:   24.6.26 11:51:50

Täysin normaalia. Vatsa saattaa myös olla kipeä useamman päivän ja vatsa löysällä. Syö pieniä annoksia helposti sulavaa ruokaa ja ota maitohappobakteeri valmistetta. Itsellä mennyt viikko ennen kuin vatsa palautunut normaaliksi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.